0
FAQ
FAQ
Bestilling og levering

 

Jeg har afgivet en ordre, men ikke modtaget nogen mail herom. Hvad gør jeg?

Start med at tjekke din indbakke for uønskede/reklame mails, da ordrebekræftelsen muligvis kan være landet der ved en fejl. Hvis det ikke er tilfældet, skal du kontakte vores kundeservice på online@rezetstore.dk eller tlf. 33911818, så vi kan undersøge, hvad der er galt.

 

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vores normale leveringstid i Danmark er 1-2 hverdage. Hvis din ordre er placeret inden kl. 14, så bestræber vi os på at få den afsendt den samme dag, så din ordre er klar til at blive leveret den efterfølgende hverdag. Vi holder dig altid opdateret og sender dit trackinglink på mail lige så snart, at pakken er på vej, så du kan følge forsendelsen.

 

Hvad koster det at få leveret en vare?

Uanset ordrebeløb så tilbyder vi altid gratis fragt til din nærmeste Rezet Store. Hvis ordrebeløbet overstiger 400 kr, kan du ligeledes opnå gratis fragt til valgfri pakkeshop/postbutik eller privat/erhverv adresse. Hvis ordrebeløbet er under 400 kr, koster fragten 39 kr til valgfri pakkeshop/postbutik eller privat/erhverv adresse.

 

Kan jeg hente min ordre med det samme, når jeg har valgt afhentning i butik?

Hvis din bestilling er afgivet via ”Afhent i butik”-knappen, kan du forvente afhentning af din ordre efter 2 timer indenfor butikkens åbningstid. Hvis du derimod har afgivet din bestilling via ”Tilføj til kurv”-knappen, bliver din ordre sendt fra et eksternt lager, hvor leveringstiden er 1-2 hverdage. Uanset hvad så informerer vi dig på mail/SMS, når din ordre er klar til afhentning i butikken, så du bør altid afvente denne.

 

Jeg kan kun tilføje én vare til kurven, og så går den automatisk til checkout. Hvorfor?

Hvis varerne befinder sig i en af vores fysiske butikker, er det desværre kun muligt at købe én vare ad gangen. Kontakt gerne vores kundeservice for at få dine fragtomkostninger dækket, hvis det samlede ordrebeløb overstiger 400 kr.

 

Tilbyder I prismatch?

Ja, vi tilbyder prismatch. Se reglerne og retningslinjerne omkring prismatch her.

 

Ændring og annullering af ordre


Kan jeg annullere min ordre?

Nej, det kan du som udgangspunkt ikke, da vi ekspederer din ordre lige så snart, at vi modtager den for at sikre hurtig levering. Hvis du ikke ønsker de bestilte varer, skal du blot returnere dem i en af vores butikker eller sende dem gratis retur med den returlabel, som er inkluderet i forsendelsen.

 

Kan jeg ændre en vare i min ordre?

Nej, det er desværre ikke muligt. Når først din ordre er afgivet, så går vi i gang med at ekspedere den. Det er derfor ikke muligt at ændre størrelse, farve eller lignende.

 

Kan jeg tilføje en ekstra vare til min gennemførte ordre?

Nej, det kan du desværre ikke. Såfremt du ønsker en vare mere, skal du afgive en ny bestilling på denne.

 

Jeg har ved en fejl fået oplyst forkert kontaktinformation på min ordre. Hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice på online@rezetstore.dk eller tlf. 33911818 så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe med at få rettet de ukorrekte kontaktoplysninger.

 

Min ordre er blevet annulleret, men beløbet er fortsat reserveret på min bankkonto. Hvornår er beløbet til rådighed på min konto igen?

Vi hæver ikke betalingen for en annulleret ordre. Din bank kan holde beløbet reserveret til os som en sikkerhed for dækning. Reservationen af beløbet udløber automatisk, når vi ikke gør krav på det. Såfremt du ønsker reservationen ophævet øjeblikkeligt, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som kan kontakte din bank med henblik på at få dem til at ophæve reservationen.
 

Retur og ombytning


Hvad koster det at returnere min ordre?

Vi inkluderer en gratis returlabel i alle vores forsendelser uanset ordrebeløb, så du kan altid sende din ordre retur til os, hvis varen ikke lever op til dine forventninger. Fragtselskabet fremgår af din returlabel.

 

Der var igen returlabel i min forsendelse. Hvad gør jeg?

Kontakt os venligst på online@rezetstore.dk og bed om en ny returlabel, som du selv kan printe.

 

Hvordan returnerer jeg en vare til webshoppen?

Du skal blot udfylde din returseddel og derefter sende varen gratis tilbage til vores weblager med din returlabel. Fragtselskabet fremgår af din returlabel. Det er vigtigt, at du får en kvittering med fra pakkeshoppen/postbutikken som bekræfter, at du har indleveret pakken. Husk at den originale skoæske ikke må benyttes som forsendelseskasse. Brug meget gerne den brune forsendelseskasse, som du oprindeligt modtog varen i.

 

Hvordan ombytter jeg en vare, som er købt på webshoppen?

Du er velkommen til at ombytte din vare i en af vores fysiske butikker (Magasin undtaget). Ellers kan du altid sende varen gratis retur til vores weblager, så du kan få dine penge tilbage. Dernæst skal du afgive en ny bestilling på den vare, som du ønsker at modtage i stedet for. Ombytning kan ikke ske på anden vis.

 

Har I modtaget min returordre?

Der fremgår et pakkenummer på din kvittering for indleveringen af returforsendelsen, som du kan spore. Når du tracker pakken hos det givne fragtselskab, og pakken står som værende leveret, er den landet det rigtige sted. Herefter begynder behandlingsprocessen af din returordre, som kan tage op til 14 dage, før den endelige returregistrering finder sted, som genererer en automatisk returkvittering på mail med dertilhørende refundering.

 

Hvornår får jeg pengene tilbage for min returordre?

Vi refunderer beløbet til det betalingskort, som oprindeligt blev brugt ved købet. Det sker typisk indenfor 14 dage fra vi modtager returordren. Vi sender en mail som bekræfter modtagelsen og refunderingen, når varen er blevet gennemgået og registret i vores system.

 

Er det muligt at returnere min vare i en Rezet butik, selvom den oprindeligt blev købt på webshoppen?

Ja, det er det. Det skal blot ske indenfor 30 dage, fra du modtog din ordre. Husk at du skal fremvise din fysiske følgeseddel eller ordrebekræftelse på mail.

 

Er det muligt at sende en vare retur, som oprindeligt blev købt ved fysisk fremmøde i en Rezet butik?
Nej, det er det desværre ikke. Hvis du har købt varen ved fysisk fremmøde i en af vores butikker, så skal du ligeledes forbi en af butikkerne, for at få dine penge tilbage. Det skal ske indenfor 30 dage fra købsdatoen og ved fremvisning af original købskvittering.

 

Min vare er gået i stykker. Hvad gør jeg?
Når du handler på rezetstore.dk eller i en af vores butikker, har du altid 2 års reklamationsret. Hvis du oprindeligt købte varen på vores webshop, så skal du sende en mail til online@rezetstore.dk med dit ordrenummer og billeder samt beskrivelse af fejlen. Hvis den defekte vare er købt i en af vores fysiske butikker, skal du henvende dig med varen og din originale kvittering der.
 

Raffle, reservation og restock

 

Er det muligt at forudbestille en vare, som ikke har haft release endnu?
Nej, det er det ikke. Vi tager ikke imod reservationer eller forudbestillinger, da alle vores varer bliver solgt efter først-til-mølle-princippet eller via raffle. Du kan eventuelt tilmelde dig vores raffle/release-reminder direkte på produktsiden, for at blive informeret, når den givne vare bliver sat til salg.

 

Er det muligt at reservere en vare i en af jeres butikker?
Nej, det er det ikke, men hvis du vil sikre dig en specifik vare, kan du gennemføre en ordre på denne via ”Afhent i butik”-knappen på webshoppen. Herefter vil du modtage en mail som bekræfter, at varen er købt af dig, og at den efterfølgende er klar til afhentning i butikken.

 

Hvordan deltager jeg i jeres online raffle?
Når nedtællingen på produktet udløber, så har du 15 minutter til at deltage i vores online raffle. Her skriver du dig op med dine informationer, og modtager efterfølgende en mail som bekræfter tilmeldingen. Hvis du vinder lodtrækningen, vil du modtage en SMS og mail herom. Mailen indeholder et link til den specifikke vare, som er aktivt i 15 minutter. Hvis du ikke klikker på linket og gennemfører din ordre indenfor de 15 minutter, har du mistet din chance for at købe varen, og den går dermed videre til den næste i køen.

 

Får I en udsolgt vare på lager igen?
Det gør vi som udgangspunkt ikke, da vi prioriterer at sælge de nyeste og mest aktuelle varer fra den nuværende sæson. Visse klassiske styles går sommetider igen i de nye kollektioner. Hvis det er tilfældet, så kan der muligvis være udsigt til restock. Send gerne din forespørgsel til online@rezetstore.dk med direkte link til varen samt ønsket størrelse, så vi kan undersøge det nærmere.

 

Kan jeg få besked, hvis en specifik vare kommer på lager igen?
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt at få en notifikation, når en bestemt vare kommer på lager igen. Det er dog en teknisk løsning, som vi arbejder på at få udviklet. Vi vil anbefale dig at følge os på Instagram og facebook for at blive informeret om de nyeste varer.