1-2 hverdages levering
Kundeservice og kontaktinfo.
Kundeservice

 

Vi sidder klar ved telefonen samt chatsupport alle ugens dage, hvis du skulle have brug for hjælp.

Vores åbningstider på telefonen er:
Mandag-Fredag: 9-18

Lørdag-Søndag: 10-14

 

Har du brug for vores hjælp uden for dette tidsrum, er du meget velkommen til at sende os en mail eller efterlade en besked i den røde boks nede i højre hjørne. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Telefon: (+45) 33 91 18 18

E-mail: online@rezetstore.dk

 

Har du spørgsmål direkte til butikkerne, eller ønsker at se deres åbningstider? Så gå direkte til din lokale Rezet Store nedenfor.

Rådhusstræde, Kbh.
More information
Jorcks Passage, Kbh.
More information
Søndergade, Aarhus
More information
Vestergade, Odense
More information
Østerågade, Aalborg
More information
Kongens Nytorv, Magasin Du Nord
More information
Rødovre Centrum, Rødovre
More information

 

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret. Det gør sig både gældende ved køb i vores fysiske shops og på vores webshop. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du foretager dit køb i butikken eller modtager din webordre.

 
Bytte- og returregler

•  Bytteret på alle varer i op til 180 dage

•  Fuld returret på alle varer* i op til 30 dage 

•  Alle varer som er købt online, kan sendes gratis retur med vedlagt GLS returlabel

•  Alle varer som er købt online, kan også byttes/returneres i vores fysiske butikker

 

Forlænget returret på julegaver 

Alle varer som bliver købt i november og december betragtes som julegaver, der kan returneres eller ombyttes helt indtil d. 31/1 2020.

 

*Udsalgsvarer kan returneres i op til 14 dage i butikkerne

 

Gratis retur

Vi vedlægger altid en gratis GLS returlabel i alle vores forsendelser i Danmark, så du helt uden omkostninger kan sende din webordre retur til vores lager, hvis varerne mod forventning ikke skulle passe dig. Du klistrer blot returlabelen på den kasse (ikke den originale skoæske), du modtog varerne i og afleverer pakken hos din lokale GLS pakkeshop.

*Husk at få en kvittering for indleveringen af pakken (et klistermærke) med fra pakkeshoppen, da det er din dokumentation for, at du har sendt ordren korrekt retur. 

Du kan finde en lister over alle GLS' pakkeshops her. Vi tilbagefører pengene til dit benyttede betalingskort lige så snart, at din returordre er registeret på vores lager.