1-2 hverdages levering
Kundeservice og kontaktinfo.
Kundeservice

 

Vi sidder klar ved telefonen samt chatsupport alle ugens dage, hvis du skulle have brug for hjælp.

Vores åbningstider på telefonen er:
Mandag-søndag: 10-14

 

Har du brug for vores hjælp uden for dette tidsrum, er du meget velkommen til at sende os en mail eller efterlade en besked i den røde boks nede i højre hjørne. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Du kan kontakte os på nedenstående telefonnummer i ovenstående tidsrum, eller på mail hvor vi svarer indenfor 24 timer på alle hverdage. 

 

Telefon: (+45) 33 91 18 18

E-mail: online@rezetstore.dk

 

Har du spørgsmål direkte til butikkerne, eller ønsker at se deres åbningstider? Så gå direkte til din lokale Rezet Store nedenfor.

*GRUNDET COVID19/CORONAVIRUS GØR VI OPMÆRKSOM PÅ AT VORES BUTIKKER I RØDOVRE CENTRUM OG MAGASIN DU NORD, SAMT I RÅDHUSSTRÆDE PT. ER LUKKEDE

Rådhusstræde, Kbh.
More information
Jorcks Passage, Kbh.
More information
Søndergade, Aarhus
More information
Vestergade, Odense
More information
Østerågade, Aalborg
More information
Kongens Nytorv, Magasin Du Nord
More information
Rødovre Centrum, Rødovre
More information

 

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret. Det gør sig både gældende ved køb i vores fysiske shops og på vores webshop. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du foretager dit køb i butikken eller modtager din webordre.

 
Bytte- og returregler

•  Bytteret på alle varer i op til 180 dage

•  Fuld returret på alle varer i op til 30 dage 

•  Alle varer som er købt online, kan sendes gratis retur med vedlagt returlabel

•  Alle varer som er købt online, kan også byttes/returneres i vores fysiske butikker*

*Det er kun muligt at returnere/ombytte en vare i Magasin, hvis den oprindeligt blev købt der.  

 

Gratis retur

Vi vedlægger altid en gratis returlabel i alle vores forsendelser i Danmark, så du helt uden omkostninger kan sende din webordre retur til vores lager, hvis varerne mod forventning ikke skulle passe dig. Du klistrer blot returlabelen på den kasse (ikke den originale skoæske), du modtog varerne i og afleverer pakken hos din lokale pakkeshop eller postbutik.

*Husk at få en kvittering for indleveringen af pakken med fra pakkeshoppen, da det er din dokumentation for, at du har sendt pakken korrekt retur. 

Du kan finde en lister over alle GLS' pakkeshops her og alle Postnords postbutikker her. Vi tilbagefører pengene til dit benyttede betalingskort lige så snart, at din returordre er registeret på vores lager.