FAQ

Kan jeg annullere min ordre?

Det kan du desværre ikke. For at sikre en hurtig levering, så ekspederer vi din ordre lige så snart, at vi modtager den. Hvis du ikke ønsker de bestilte varer, skal du blot sende dem tilbage til os med den gratis GLS returlabel, som er inkluderet i forsendelsen.

 

Kan jeg ændre på en vare i min ordre?

Nej, det er desværre ikke muligt. Når først din ordre er afgivet, så går vi i gang med at ekspedere den. Det er derfor ikke muligt at ændre størrelse, farve eller lignende.

 

Kan jeg tilføje en ekstra vare til min ordre?

Nej, det kan du desværre ikke. Såfremt du ønsker vare mere, skal du afgive en ny bestilling.

 

Jeg har afgivet en bestilling, men ikke modtaget nogen mail herom. Hvad gør jeg?

Start med at tjekke din indbakke for uønskede/reklame mails, da mailen muligvis godt kan være landet der ved en fejl. Hvis det ikke er tilfældet, skal du kontakte os på online@rezetstore.dk eller tlf. 33911818, så vi kan undersøge, hvad der er galt.

 

Kan jeg hente min ordre med det samme, når jeg har valgt afhentning i butik?

 br>Nej, det kan du desværre ikke. Alle vores webordrer bliver sendt fra et eksternt lager, så det er ikke muligt at hente din ordre den samme dag, som du har bestilt den. Ordren skal først ekspederes og sendes fra vores weblager, så den bliver leveret i butikken indenfor 1-3 hverdage.

 

Får I en udsolgt vare på lager igen?

Det gør vi som udgangspunkt ikke, da vi prioriterer at sælge de nyeste og mest aktuelle varer fra den nuværende sæson. Visse klassiske styles går sommetider igen i de nye kollektioner. Hvis det er tilfældet, så kan der muligvis være udsigt til restock. Send gerne din forespørgsel til online@rezetstore.dk direkte link til varen samt ønsket størrelse, så vi kan undersøge det nærmere.

 

Er det muligt at forudbestille en vare, som ikke har haft release endnu?

Nej, det er det ikke. Vi tager ikke imod reservationer på releasevarer, da de altid bliver solgt efter først-til-mølle princippet. Du kan eventuelt tilmelde dig vores release-reminder på Messenger, for at blive informeret om de nyeste releases.

 

Er det muligt at reservere en vare i en af jeres butikker?

Ja, det er det, hvis der ikke er tale om en udsalgsvare. Kontakt den pågældende butik pr. telefon for at få varen lagt til side. Du finder butikkernes telefonnumre her.

 

Kan jeg købe og få tilsendt en vare, som kun er på lager i butik?

Ja, det kan du godt. Du skal blot sende en mail til online@rezetstore.dk med dit navn, adresse og telefonnummer samt direkte link til varen og den størrelse, du ønsker at købe.
Vi undersøger derefter, om varen er på lager i en af vores butikker. Hvis det er tilfældet, så sender vi en MobilePay betalingsanmodning til dig.

Når betalingen er godkendt, kan varen blive sendt fra butikken. PostNord informerer dig omkring forsendelsen.

 

Er det muligt at få en vare sendt fra en Rezet butik til en anden Rezet butik?

Ja, det er det. Vi sender varer mellem vores butikker hver onsdag. Du skal blot tage telefonisk kontakt til den butik, hvor du ønsker at afhente og købe varen. Så kan personalet fra en pågældende butik kontakte dig, når varen er landet. Du finder butikkernes telefonnumre her.

 

Hvordan ombytter jeg en vare, som er købt på webshoppen?

Du skal sende varen retur til vores weblager, så du kan få dine penge tilbage. Dernæst skal du afgive en ny bestilling på den vare, som du ønsker at modtage i stedet for. Ombytning via webshoppen kan ikke ske på anden vis.
Forsendelsen skal indleveres i en GLS pakkeshop. Det er vigtigt, at du får en kvittering med derfra som bekræfter, at du har indleveret pakken.
Husk at den originale skoæske ikke må benyttes som forsendelseskasse. Brug meget gerne den brune forsendelseskasse, som du oprindeligt modtog varen i.

 

Hvordan returnerer jeg en vare til webshoppen?

Du skal blot udfylde din returseddel og derefter sende varen gratis tilbage til vores weblager med din GLS returlabel. Forsendelsen skal indleveres i en GLS pakkeshop. Det er vigtigt, at du får en kvittering med derfra som bekræfter, at du har indleveret pakken.
Husk at den originale skoæske ikke må benyttes som forsendelseskasse. Brug meget gerne den brune forsendelseskasse, som du oprindeligt modtog varen i.

 

Der var igen returlabel i min forsendelse. Hvad gør jeg?

Kontakt os venligst på online@rezetstore.dk og bed om en ny returlabel, som du selv kan printe.

 

Hvornår får jeg pengene tilbage for min returordre?

Vi refunderer beløbet til det betalingskort, som oprindeligt blev brugt ved købet. Det sker indenfor 14 dage fra vi modtaget returordren. Vi sender en mail som bekræfter dette, når varen er blevet gennemgået og registret i vores system.

 

Er det muligt at returnere min vare i en Rezet butik, selvom den oprindeligt blev købt på webshoppen?

Ja, det er det. Det skal blot ske indenfor 30 dage, fra du modtog din ordre. Hvis der er tale om en udsalgsvare, skal det ske indenfor 14 dage.

 

Er det muligt at sende en vare retur, som oprindeligt blev købt i en Rezet butik?

Nej, det er det desværre ikke. Hvis du har købt varen i en af vores fysiske butikker, så skal du også personligt forbi, for at få dine penge tilbage. Det skal ske indenfor 30 dage fra købsdatoen. Hvis der er tale om en udsalgsvare, skal det ske indenfor 14 dage.

 

Jeg har fundet en vare, som jeg ønsker at købe, men som er billigere på en anden webshop. Hvad gør jeg?

Vi tilbyder prismatch. Se reglerne og retningslinjerne omkring prismatch her.

 

Min vare er gået i stykker. Hvad gør jeg?

Når du handler på rezetstore.dk, har du altid 2 års reklamationsret. Hvis du oprindeligt købte varen på vores webshop, så skal du sende en mail til online@rezetstore.dk med dit ordrenummer samt billeder og beskrivelse af fejlen.
Hvis den defekte vare er købt i en af vores fysiske butikker, skal du henvende dig med varen og din kvittering der.