Vi sidder klar ved telefonen samt chatsupport mandag-fredag fra 8-16. Har du brug for vores hjælp uden for dette tidsrum, er du meget velkommen til at sende os en mail eller efterlade en besked i den røde boks nede i højre hjørne. Vi glæder os til at høre fra dig. Kundeservice åbningstider: Mandag - Fredag 8-16. Telefon: (+45) 33 91 18 18 E-mail: online@rezetstore.dk Har du spørgsmål direkte til butikkerne, eller ønsker at se deres åbningstider? Så gå direkte til din lokale Rezet Store nedenfor.
Kundeservice
Du har 30 dages fortrydelsesret. Det gør sig både gældende ved køb i vores fysiske shops og på vores webshop. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du foretager dit køb i butikken eller modtager din webordre. • Bytteret på alle varer i op til 180 dage • Fuld returret på alle varer* i op til 30 dage • Alle varer som er købt online, kan sendes gratis retur med vedlagt GLS returlabel • Alle varer som er købt online, kan også byttes/returneres i vores fysiske butikker *Udsalgsvarer kan returneres i op til 14 dage i butikkerne Vi vedlægger altid en gratis GLS returlabel i alle vores forsendelser i Danmark, så du helt uden omkostninger kan sende din webordre retur til vores lager, hvis varerne mod forventning ikke skulle passe dig. Du klistrer blot returlabelen på den kasse (ikke den originale skoæske), du modtog varerne i og afleverer pakken hos din lokale GLS pakkeshop.
FORTRYDELSESRET
BYTTE- OG RETURREGLER
GRATIS RETUR
*Husk at få en kvittering for indleveringen af pakken (et klistermærke) med fra pakkeshoppen, da det er din dokumentation for, at du har sendt ordren korrekt retur.
Du kan finde en lister over alle GLS' pakkeshops her. Vi tilbagefører pengene til dit benyttede betalingskort lige så snart, at din returordre er registeret på vores lager.